tirsdag 19. august 2008

Temauke; vegetar


Kjøpekick på obs resulterte i et relativt fullt kjøleskap for å si det sånn, hehe. Så da er temaet for uka ( og sikkert litt til)... vegetarretter. Idag laget jeg fylt squash og det ble faktisk ganske så godt. Jeg fikk jo pakke til og med for strevet som du ser i innlegget under:)
Har du oppskrifta på en god vegetar rett, så tar jeg imot m takk :) Skal marinere litt og kanskje fryse noe også. Grønnsaker skal visst forvelles før de fryses leste jeg akkurat i kokeboken min...

3 kommentarer:

Heidi sa...

Et kjøleskap fullt av veggismat er noe av det mest tilfredsstillende jeg kan tenke meg. Når jeg har handla for uka, må jeg alltid beundre grønnsaksskuffen min litt. (Det er litt merkelig, jeg vet, men stammer fra da jeg hadde mindre penger å bruke på mat, og ikke hadde anledning til å spise så mye ferskt.)

Marita sa...

Det synes jeg ikke er merkelig... Litt av samme følelsen man får av nyvaska hus kanskje, veeldig tilfredstillende :D

Heidi sa...

Ja, der sier du noe :) Men for å si det sånn, grønnsaksskuffen min fylles opp oftere enn leiligheten vaskes ned.