torsdag 8. april 2010

Kjøpe-bytte- selge- eller simpelthen gi bort.

For ei stund sida startet jeg en gruppe på facebook hvor ideèn var at vi bytter, selger, kjøper og gir bort ting i nærmiljøet, til glede for nabon, egen pengebok og ikke minst til glede for miljøet :) Det gratis å annonsere på "Kjøpe-selge-bytte-gi bort- Sandefjord" :) Og nå er det godt over 2000 medlemmer, jeei :)
det er faktisk ganske utrolig hva folk kaster!


bare se her hva jeg redda fra Kastet i Sandefjord; (denne skal jeg forøvrig komme tilbake til ved en senere anledning)

Finner du noe i egen bod, så hent gjerne inspirasjon hos Marias skriblerier. Hun ser uante muligheter i ting andre kaster.
Eller selg/ gi det bort på Gruppa du finner på facebook. Og bor du ikke i dette nærområdet søk etter gruppe nær deg eller start en selv. Selv har jeg adoptert en kampfisk, fått meg et superbillig treningsapparat og skal snart hente en lader så jeg får tømt kameraet mitt :)

Ingen kommentarer: