mandag 19. april 2010

STOOOR BLOGGBANNER GIVEAWAY!!!!! hos Marias skriblerier :)

"På tide med en aldri så liten giveaway på bloggbannere/webheadere!!! Jeg setter sånn pris på alle som følger bloggen min, og har derfor lyst til å gi en gave tilbake dere. JEG LODDER DERFOR UT 3 UNIKE BLOGGBANNERE!"

Det skriver Maria i bloggen sin; Marias skriblerier. (trykk på linken)
Jeg selv har jo vært litt fra og til i bloggverdenen, men jobber nå målrettet m et prosjekt og vil nok befinne meg mye her inne for inspirasjon. Og du vil få se hva jeg har laget/ og lager etter inspirasjon fra Maria blant annet :) Følg m...
1. gang jeg besøkte Marias skriblerier, ble jeg sittende i timevis og siden har jeg fulgt henne litt på avstand, men nå kommer jeg ut av skapet og blir en følger for det er virkelig verdt å følge den bloggen og det MENER jeg (kanskje jeg er superheldig og vinner et bloggbanner også)
Maria har bloggen som er inspirasjonskilde nr 1 for meg m tanke på gjenbruk, kreativitet og livsglede rett og slett, bare se på profilbildet hennes, du måå jo bare smile :)
Hun er superkreativ og ser muligheter i det aller meste, en dæsj humor og designerblikk gjør henne til en flott inspirasjonskilde. Sjekk også hjemmesiden hennes, hun er en tusenkunstner rett og slett.
Jeg brenner jo for gjenbruk (miljø og moder jord) og når man får leke seg og være kreativ i tillegg blir det jo bare gøy å "redde Moder jord", for til syvende og sist handler det om det, spør du meg.

Ingen kommentarer: